محصول به سبد خرید اضافه شد
0
راشین ابزار| وارد شوید| ثبت نام کنید

شرایط بازگشت کالا و استرداد وجه

1- استرداد کالا قبل از ارسال محصول:
اگر مشتری گرامی قبل از ارسال محصول (که معمولا طی یک الی 2 ساعت بعد از ثبت سفارش محصول بسته بندی شده و ارسال میگردد) از خرید خود منصرف شود و یا درخواست تعویض کالا داشته باشد؛ هیچ هزینه ای شامل مشتری نمیشود و وجه پرداختی تمام و کمال به مشتری عودت داده میشود.

سیاست های استرداد کالا در فروشگاه اینترنتی راشین ابزار در جهت رضایت مشتری میباشد زیرا بیشترین سود و سرمایه گذاری ما در رضایت مشتری است.
وجه پرداخت شده بسته به شرایط موجه فروشگاه با مشتری میباشد. در پایین شرایط و قوانین استرداد کالا را توضیح میدهیم.

2-استرداد کالا قبل از دریافت محصول یا هنگام دریافت محصول:
اگر مشتری عزیز قبل از دریافت محصول( هنگام تحویل یا قبل از رسیدن کالا) بخواهد که محصول را تعویض یا مرجوع کند و محصول از طرف فروشگاه ارسال شده باشد؛ این درخواست مشتری اگر به دلایل معیوبی دستگاه، اشتباه در نوع و مدل محصول و یا اشتباه در رنگ درخواستی باشد هیچ هزینه ای مشمول مشتری نمیشود و درخواست او با کمال احترام انجام میگردد اما اگر مشتری عزیز بدون هیچ دلیل موجه درخواست مرجوعیت و تعویض کالا را داشته باشد هزینه رفت و برگشت محصول مشمول مشتری میشود.

3- استرداد کالا بعد از دیافت محصول:
الف) اگر درخواست تعویض یا ارجاع کالا بعد از دریافت محصول و پرداخت کامل هزینه باشد و مشتری دلیل موجه(مانند: معیوبی کالا و اشتباه در نوع و مدل دستگاه توسط فروشنده) داشته باشد و هنگام تحویل مشتری متوجه معیوبی دستگاه و… نشده باشد، درخواست استرداد کالا بعد از کارشناسی انجام میشود و هزینه رفت و برگشت برعهده فروشنده میباشد و تمام و کمال وجه پرداختی به مشتری عزیز بازگشت داده میشود.
ب) اگر درخواست استرداد کالا بعد از دریافت محصول باشد و مشتری بدون هیچ دلیل موجه خواستار تعویض یا ارجاع کالا باشد؛ هزینه رفت و برگشت محصول مشمول مشتری میشود و بقیه وجه پرداختی به مشتری عزیز بازگشت داده میشود.

رفتن به بالای صفحه

راهنمای خرید از راشین ابزار

راهنما

۰۲۱۶۶۷۰۴۱۸۹
با ما در تماس باشید

فروشگاه اینترنتی تخصصی ابزارآلات

ایران، تهران، میدان حسن آباد، خیابان سی تیر، خیابان امام خمینی (ره)، ساختمان خیبر، طبقه اول، واحد 5

مشاوره و تامین ابزارآلات صنعتی،پتروشیمی،پالایشگاهی،نیروگاهی و خودروسازی
Copyright © 2021 RashinTools