محصول به سبد خرید اضافه شد
0
راشین ابزار| وارد شوید| ثبت نام کنید

برای سفر با خودروی خودت این ابزار یادت نره!!!!!!

دسته‌بندی: مقالات
تاریخ: 28 شهریور 1398
بازدید: 668

آچار و پیچ‌گوشتی

ابزارهایی که احتمال زیادی برای نیاز داشتن به آنها در صورت بروز خرابی های کوچک وجود دارد آچار هایی سایز ۱۰ تا ۱۹ رینگی و تخت هستند.پیچ گوشتی ۲ و ۴ سو نیز از ملزوماتی هستند که بهتر است همواره در جعبه ابزار خودرو وجود داشته باشند. برخی از این سایز آچارها در جعبه ابزارهایی که سازنده در داخل خودرو قرار می دهند وجود دارد اما می توانید جعبه بکس های کوچک کیفی که جای کمی نیز می گیرند را خریداری کنید و در داخل صندوق بار قرار دهید.

انبردست

از دیگر ابزار ضروری برای کامل شدن جعبه ابزار خودرو انبردست است. این وسیله کاربردی از دو اهرم با یک محور تشکیل شده است. انبر دست ها با انواع مختلف برای اهداف گوناگون ساخته شده اند. اما از مهم ترین انواع آن همان انبردست خودرو است که وجود آن در بین ابزار آلات خودرو ضروری است.

نوار چسب داکت

نوار چسب داکت یکی  از چسب‌های قوی و پهن است که می‌تواند در مواقعی که لوله‌های خودرو دچار ترکیدگی شدند کمک کننده باشد. این نوار چسب‌ها می‌توانند لوله‌های ترکیده یا سوراخ شده ماشین را برای مدتی بپوشانند و خودرو را تا تعمیرگاه برساند.

کابل اتصال باتری خودرو

اگر باتری خودرو شما خالی شده باشد با استفاده از این کابل‌ها می‌توانید باتری به باتری کنید. این کابل‌ها یکی از مهمترین ابزار‌هایی است که داشتنش برای هر راننده‌ای لازم است.

اسپری پنچر‌گیری

یکی از ابزارهایی که در صورت نداشتن لاستیک زاپاس می‌تواند باعث پنچرگیری شود اسپری پنچرگیری است. به یاد داشته باشید که به همراه داشتن یک لاستیک  جزو واجبات هر خودرو است. این اسپری را در صورت نداشتن لاستیک زاپاس می‌توانید داخل لاستیک پنچر شده تزریق کنید تا سوراخ ایجاد شده را بپوشاند. توجه کنید که این اسپری برای مدت کوتاهی می‌تواند عمل کند و باید خودرو را هرچه سریعتر پنچرگیری کنید.

فشارسنج تایر

حتی اگر شما با بخش های مختلف موتور و نحوه تعمیر آنها آشنا نباشید، مطمئنا با تایرها سروکار خواهید داشت و به همین دلیل،فشار سنج تایر کارایی بسیاری خواهد داشت؛ چرا که بدین ترتیب، همواره می‌توانید فشار باد تایرها را اندازه بگیرید و از مشکلات ناشی از پر بادی یا کم بادی جلوگیری کنید. 

برچسب‌ها:

ادمین

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

راهنمای خرید از راشین ابزار

راهنما

۰۲۱۶۶۷۰۴۱۸۹
با ما در تماس باشید

فروشگاه اینترنتی تخصصی ابزارآلات

ایران، تهران، میدان حسن آباد، خیابان سی تیر، خیابان امام خمینی (ره)، ساختمان خیبر، طبقه اول، واحد 5

مشاوره و تامین ابزارآلات صنعتی،پتروشیمی،پالایشگاهی،نیروگاهی و خودروسازی
Copyright © 2021 RashinTools